Vårt arbetssätt
Du kan ditt, vi kan vårt. Tillsammans skapar vi resultat.
Alla uppdrag är olika, med unika möjligheter och utmaningar, men ungefär så här kan det se ut att jobba med oss. Läs om vårt arbetssätt
Du kan din verksamhet bäst. Nu behöver vi lära oss så mycket som möjligt om den. Och vi behöver lära känna varandra!
Tillsammans ser vi var du står i dag och vart du vill nå – för att så småningom komma fram till vilken kommunikation som bäst kan stödja det. Vi kartlägger din verksamhet, marknaden och varumärken.
- Workshop
- Kvalitetsanalys
- Marknadsundersökning
Fördjupning
När vi förstår din verksamhet, dina kunder och din marknad är det dags att börja skissa på strategi och koncept för dina kommunikationsinsatser.
- Rapporter baserade på analyser, undersökningar och workshops
- Kommunikationsplan
- Aktivitetsplan
- Koncept
- Idéarbete
- Dokumentation
Genomförande
Nu börjar det praktiska arbetet. Insikterna från de tidigare stegen gör att allt vi producerar är med dina strategiska mål för ögonen.
- Idéarbete utifrån koncept
- Design
- Copy
- Journalistiskt innehåll
- UX-design
- Filmproduktion
- Webbutveckling
- SEO, SEM och social ads
Uppföljning och förvaltning
När kommunikationsinsatserna är sjösatta är det viktigt att följa genomslaget och utvärdera resultatet. Har kommunikationen varit effektiv? Har du nått dina mål? Finns det områden som behöver justeras eller vidareutvecklas? Långsiktighet är centralt för framgångsrik kommunikation.
- Mätningar och undersökningar
- Förvaltning av design och innehåll
- Drift och underhåll av webbplatser
- Vidareutveckling av idéer och koncept