Sedan 2018 har Frosting producerat DSTN Sundsvall två gånger om året, sommar och vinter. Innehållet har planerats i samarbete med Näringslivsbolaget vid Sundsvalls kommun och representanter från Timrå och Ånge kommun.
Det har aldrig funnits någon brist på upplevelser att marknadsföra, men utmaningen ligger i att verkligen locka ut läsarna på nya äventyr. Många som besöker Sundsvall-Timrå-Ånge gör det för att hälsa på släkt och vänner som redan bor här. Därför blir invånarna mycket viktiga ambassadörer – och som bekant är det lätt att bli hemmablind. Här i träpatronernas rike kan vi bokstavligt talat ha svårt att se skogen för alla träd.
För att nå fler med det stora utbudet och sänka tröskeln för att ta sig ut till det, föll valet på att producera två magasin för sommaren 2023. Det första inspirationsnumret som kom ut i maj tar ut svängarna i de beskrivande ordalagen, förmedlar njut från dem som vet vad de pratar om och bjuder på berättande läsning för nyfikna som söker uppslag för kommande ledighet. Familjeutflykter, terrängcykling, vandring, kustliv, fiske och festivaler är några av alla ämnen som avhandlas.